Informacja dla Wykonawców!
Wnioski o wpis na listę wykonawców przesyłać będzie można od dnia 24.04.2020 e-mailem na adres: zywiec@ascalor.pl
Nabór prowadzony będzie w sposób ciągły w okresie realizacji Projektu.
Druk wniosku o wpis na listę w zakładce „dla wykonawcy”. Niezbędne załączniki nr 1-7 i 9 (załącznik nr 8 nie składamy):
- Pełnomocnictwo osoby upoważnionej do reprezentowania firmy (jeśli nie wynika z CEIDG/KRS)
- Dokument potwierdzający do występowania w obrocie prawnym (np zaświadczenie CEIDG, KRS)
- Zaświadczenie o niezaleganiu ZUS, US
- Polisa OC+ dowód opłacenia
- Zestawienie wykonanych instalacji +referencje (lokalizacja/powiat; rodzaj instalacji, moc, referencje lub inny dokument np protokół odbioru, faktura itp. Nie wymagane są dane osobowe lub nr tel klientów prywatnych)
- Kopie uprawnień osób
- Dokument potwierdzający autoryzację producenta falowników (nie jest dokumentem obowiązkowym)
- Karty materiałowe urządzeń wraz z niezbędnymi dokumentami /panele, konstrukcja, falownik, pompa ciepła,/ potwierdzające spełnienie minimalnych wymogów ( będą składane po ustaleniu i opublikowaniu minimalnych wymogów ws urządzeń)
- Oświadczenia/zobowiązania wykonawcy